sabato 14 marzo 2009

VOSSE DEL TENPO - Leda Ceresara


LUGO – 14 MARZO 2009
Filò col Graspo

Vosse del tenpo

Camino longo strosi che conosso
da sola, vao pianìn, contando i passi,
me ricordo ogni curva che fa ‘l fosso
e ‘l ciacolar de l’àcoa sora i sassi,
e ‘l pontesèl de legno dove ancora
le tole sgrensa a caminàrghe sora.

Da senpre qua ghe xe un silensio fondo
apena roto da un sospir de vento,
epure in te sta frégola de mondo
mile vosse me parla e mi le sento:
vosse fermà dal tenpo chi sa come
che me invita ciamàndome par nome.

El sole crea ricami de oro ciaro
filtrando de traverso tra le foje
e l’aria ga l’aroma dolse-amaro
de legno vecio, mus-cio e erbe moje;
le piante sentenàrie sa ogni storia
che me porto stanpà ne la memoria.

So che qua in fondo l’eco ghe xe ancora
e, se lo ciamo come da putela,
l’eco me dà risposta come alora,
però la vosse no me par pì quela,
e ‘l viso che se spècia drento al fosso
fursi l’è mio, ma no lo riconosso.
.

Nessun commento: